Сторінки

21 лют. 2012 р.

Чи знаєте ви, що біля Ужгорода є яйце динозавра?


Щоб побачити щось цікаве не завжди треба їхати далеко. От я і
вирішив в неділю  пробігтися за межами міста, подихати повітрям
та подивитись, що діється в околицях.


Спершу відвідав тепле джерело. Воно знаходиться в лісі, не далеко
від дороги на Оріховицю, там де дачі спускаються до дороги. Вода
витікає з землі сильним напором і має градусів 16-17. Багато хто
з Ужгородців набирає тут воду, але вода не якісна. краще її
фільтрувати.
Приянявши тут душ, вирішив подивитись на 1,5м водоcпад на
Оріховському потічку, але він цілком був засипаний снігом. Тож
фотки не буде.
 Ще кілька сот метрів і я біля мосту в кар"єр. Потічка майже не
видно. Закувала його зима в кригу та сніг. Тут є ще одне джерело
вже з холодною водою.
Біля кожного доступного джерела тепер
 черги. Проблема з якісною водою у всіх жителів. Велика кількість
 особняків не має каналізації і водопроводу. Багато хто пробурив
 скважини і натрапив на ржаву воду (з великим вмістом заліза).От і
 доводиться їздити до "медведя".
Далі переїзд в Оноківці і по чеській дорозі, мимо скелі, я через двадцять хвилин я біля
 електростанції.
Ось вона ця міні-ГЕС, будівництвом десятків таких
 тепер лякають закарпатців.
А кінцевою метою у мене було ось це скамяніле яйце вимерлого
курицезавра. Знаходиться воно поруч з ГЕС. А що то за яйце
 насправді придумайте самі.

І не сидіть вдома.